nathalieljungberg

Alla inlägg under september 2012

Av Nathalie Ljungberg - 30 september 2012 22:48

Matchen gick sådär, vart 3-3.
I första ledde vi med 1-0, i andra tappade vi det helt och tillslut stod det. 1-3 till Kristinehamn, men vi gav oss inte så till slut gjorde jag ett mål, sen efter det gjorde Moa ett mål!!
Men iallafall skit bra spelat idag tjejor!!!!:D

Av Nathalie Ljungberg - 30 september 2012 13:50

HALLOJ!

Idag  har jag tagit det lungt, och målat mina naglar och så.
har precis gjort mig iordning för min bror fyller år idag!! :)

så vi ska ha kalas för honom om en halvtimme typ!
efter kalaset
ska jag åka till valla och spela träningsmatch mot kristinehamn 98-99or.
be there!
har inte så mycket mer att skriva.
    
har inte hunnigt redigera bilderna än men de får dugaaaaaaa.

Av Nathalie Ljungberg - 29 september 2012 16:47

Vaknade halv 10 idag, direkt när jag vaknade kollade jag på två avsnitt av one tree hill, sjukt bra!
andra gången jag kollar igenom alla säsongerna;)
efter det lagade jag stuvade makaroner och korv, haha kung på att laga mat iallafall.
sen gick jag ut och fotade lite på allt möjligt.
bilderna är från nyss ------------>
                                   

Usch, det märks att det är höst nu...

- bloggar mer ikväll
.
                               

Av Nathalie Ljungberg - 28 september 2012 23:30

Amen tjenare, förlåt föt att jag inte har bloggat, har inte haft tid.
Igår gjorde jag nog inte så mycket, inte vad jag kommer ihåg iallafall..haha
Idag har jag gjort omprov i kemi.
Haha ja, hehe
Sen hade vi orienteringsprov, gick jätte bra, banorna är så lätta så, jaa.
Men eftersom jag har ont och klarade mer än vad man behövde så jag är nöjd.
Efter skolan var det träning som jag kollade på, passade lite men olle oxå, världens sötaste unge!
Aja bloggar mer imorgon om jag hinner, bye

Av Nathalie Ljungberg - 25 september 2012 18:08

Tjjaaa, hann inte blogga igår p.g.a att jag red och så.
och när vi kom iväg en bit med hästarna börja lakris sparkas och han sparkade mig på benet, gör svin ont, så jag haltar, och är inte lika svullen som igår som tur är!
idag har vi haft studiedag och då har jag varigt hemma och tagit det lungt och kollat på oth!!
efter det åkte jag och kollade på min träning, och nu sitter jag och väntar på linus, för vi ska snart åka till hockeyn.
:D
skriver sen hejdååååååååå  
yooooooooooo

Av Nathalie Ljungberg - 23 september 2012 22:03

Idag var det ju stallet, hoppade på skyline, gick bättre i slutet!
Han springer allt vad han har till hindret och 2-3 meter innan saktar han av och körde jätte segt över hindret.. Men som sagt det gick bättre mot slutet.
Sen efter stallet åkte jag hem och målade naglarna, målade seriöst i 2 timmar, fast då målade jag isas naglar oxåå!
Blir några bilder från helgen.....

Av Nathalie Ljungberg - 22 september 2012 17:16

halluuu, idag har jag spelat match mot lockerud, vi vann med 6-1!
Dom var oxå med i Örebrocupen, som vi vann mot i semifinalen med 1-0.
Alla spelade jätte bra, det ända man kunde klaga på var att vi la oss i deras tempo så vi inte sprang tillräckligt.
men det är ju skitsamma vi vann ju! haha.


Kollar lite på vinter skor, har inga förutom ugs.
och dom vill jag inte ha hela tiden i vinter..
Förrutom det så lyssnar jag på musik.

vet inte rikigt vad jag ska göra sen, får se om det händer något kanske?
Imorgon iallafall ska jag till stallet, klockan 12 hämtar sanna.  mig, lisMaja.
och så ska jag fota sanna när hon rider, och så ska hon fota mig!!

jo förrensten ska bort och kolla till pollarna snart!!!!

blir en bild på mig!  

Av Nathalie Ljungberg - 21 september 2012 07:16

Tjenare, nu har jag precis gjort iordning mig för skolan, ska snart åka till Linus och sen vidare till skolan!!!
Efter skolan är det innebandy.
Bye

Presentation


jag är en tjej på 13år, jag tränar innebandy i Degerfors IBK
och rider i Alkvetterns RS.
jag älskar Justin Bieber, och i den här bloggen kan du läsa om mitt liv, och massa mera!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards